reklama

Podovolenkový syndróm

Minulý týždeň som sa rozprávala s jedným známym.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Povedal mi, že je vidno, že som sa vrátila z dovolenky a je zjavné, že splnila svoj účel :-) Mal pravdu, vrátila som sa zregenerovaná hlavne psychicky, oddýchnutá od stresov, s hlavou čistou a ľahkou :-) Uvedomila som si, aké hlúpe je riešenie problémov s negatívnym prístupom a aké skvelé pozitívne myslenie.

Videla som nadšenie s akým vykonáva svoju prácu hotelový personál, animátori, ale aj úctu obchodníkov voči prichádzajúci turistom.

Každý máme svoje problémy, no je nesmierne dôležité, aby sme sa naučili nájsť cestu, ktorá je prijateľná aj pre druhých, pretože len potom je úspech oveľa bližší cieľu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toto nie je dôležite len pre prácu, ale v každom jednaní Keď vidím tu aroganciu s akou vystupujú mnohí ľudia, či už verejne činní, alebo obyčajní smrteľníci, za ktorou sa skrýva len vlastná neistota a strach z neúspechu, ktorá prevýši obyčajnú slušnosť, som z toho sklamaná.

No nestrácam nadej, stále sa ešte vznášam na vlnách pozitívnych emócií a verím, že čim viac ich odovzdám, tým viac mi ostane :-))

Henrieta Mičíková

Henrieta Mičíková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

live is all that you want - your spirit, your kindness, your faith <3 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu