reklama

Moja skvelá kariéra

Nebudem vás nudiť opisom mojej práce, tá je skvelá, baví ma a to je všetko.Môj príspevok patrí najkrajšiemu povolaniu - maminkovstvu :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spomínam si na ten úžasný pocit eufórie, keď sa mi narodila dcérka. Aká som bola hrdá a šťastná, keď som prvýkrát uvidela jej pokrčenú tváričku. Hneď som si všimla, že má moje "elfské" ušká, nos ako gombičku a pršteky také drobnulinké, že som sa ich bála dotknúť :-) Ako som ďakovala pánovi doktorovi aj sestričkám, že pomohli novému život na svet :-)

Potom, neskôr, nový rytmus života, ktorý sa prispôsoboval maličkej, ako som si uťahovala sama zo seba, že sa zmením tuším na netopiera, pretože "bežím na nočný režim" (hmm, veľakrát mi do smiechu nebolo :D )

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako som s úžasom sledovala pokroky toho tvorčeka, ktorý mal zo začiatku len základné potreby, potom začal vnímať svet a učil sa od prvého dňa.

Zavčasu vedela chodiť, čo chodiť, behať! Čítala som jej detské riekanky, ktoré sa raz-dva naučila a na prechádzkach mi ich opakovala. Bez rozprávky nezaspala, neskôr som si ich aj vymýšľala - napríklad o tom, ako jej obľúbený plyšák Sníček chodil do Sničkova a vždy zažil nejaké dobrodužstvo a ledva sa stihol vrátiť späť :-) Verila tomu až kým nebola natoľko veľká, že si sama čítala a stal sa z nej malý knihomoľ :-)

V škôlke vynikala výbornou pamäťou a citom pre jazyky, no odmietla som ju dať do špeciálnej jazykovej triedy. Určite so mnou nebudú niektorí súhlasiť, no ja som zástancom toho, aby dieťa ostalo dieťaťom, pretože povinnosti neutečú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak sa aj stalo - pri zápise do ZUŠ ju oslovila jedna z najlepších učiteliek aké poznám a milo sa jej opýtala - "a na husličky by si hrať nechcela?" (bola s ňou moja maminka a pani učiteľku dobre poznala :-) ) Dievčatko len pokrčilo ramienkami a povedalo - "Aj áno" :-) A tak sa zoznámilo s krásou a poéziou tohto nástroja. Joj, čo sme sa pri nej s maminkou nasedeli a počúvali prvé pokroky, povzbudzovali ju a chválili. A dievčatko hralo a aj vďaka nekutočnej láskavosti, trpezlivosti a prístupe pani učiteľky, ale aj pána riaditeľa, ktorý ju neskôr viedol v orchestri, ubehlo 12 rokov hry na husle ako nič. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Avšak skutočnú vášeň, ktorá ju celkom pohltila, našla vo fotografickej tvorbe, ktorú aj vyštudovala. Keď sme spolu chodievali hľadať miesta, ktoré by vyhovovali jej neuveriteľnej fantázii, pochopila som, akú rolu v tom zohral rozprávkový svet v ktorom vyrastala. V zdanlivo nezaujímavom kríku objavila úkryt pre víliu kráľovnú. V oblakoch a lesnej čistinke rozprávkové bytosti, v kvetami obsypaných stromoch pozadie pre svoje múzy...

Predvčerom sme oslávili úspešne zvládnuté maturity a ja s hrdosťou a šťastím pozerám na tú cieľavedomú mladú ženu, ktorou sa stalo to malé rozosmiate štebotavé dieťa. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teraz roztiahla krídla a odnesie si svoj talent, fantáziu a ideály do ďalekého Anglicka, kde očarila akademický svet. 

Toto je moja skvelá kariéra, keď ani na okamih neľutujem odmietnuté pracovné príležitosti, pretože mojou príležitosťou je láska k ďieťaťu, tento dar, ktorý mi bol s dôverou daný a je tým najdôležitejším na svete.

A pokiaľ ste zvedaví na jej tvorbu, nech sa páči link na stránku :

https://www.facebook.com/mitsuindarkroom/?pnref=lhc

https://www.instagram.com/micaindarkroomphoto/

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Henrieta Mičíková

Henrieta Mičíková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

live is all that you want - your spirit, your kindness, your faith <3 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu