reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Henrieta Mičíková

Henrieta Mičíková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

live is all that you want - your spirit, your kindness, your faith <3 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Život je len jedna premiéra.

Henrieta Mičíková

Život je len jedna premiéra.

Vchádzam do kuchyne a nos mi pošteklí neuveriteľne lahodná vôňa slepačej polievky, ktorá pomaly pobubláva pod pokrievkou veľkého hrnca.

  • 20. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 414x
  • 0
Moja skvelá kariéra

Henrieta Mičíková

Moja skvelá kariéra

Nebudem vás nudiť opisom mojej práce, tá je skvelá, baví ma a to je všetko.Môj príspevok patrí najkrajšiemu povolaniu - maminkovstvu :-)

  • 31. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 587x
  • 0
Spomienky...

Henrieta Mičíková

Spomienky...

Staručká tvár, zvráskavená, žmúri oči do slnka a spomína.... na svoju mladosť, štyri deti, vnúčatá a pravnúčatá...

  • 5. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 312x
  • 0
Obyčajný deň

Henrieta Mičíková

Obyčajný deň

Prišla som z práce unavená s myšlienkami ako rýchlo zbaliť dcérku do Chorvátska.

  • 6. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 947x
  • 2
Rodinná pohoda

Henrieta Mičíková

Rodinná pohoda

Včera som si opäť uvedomila aké skvelé je byť obklopená ľuďmi ktorým na mne záleží a na ktorých záleží mne.

  • 1. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 536x
  • 2
reklama
Podovolenkový syndróm

Henrieta Mičíková

Podovolenkový syndróm

Minulý týždeň som sa rozprávala s jedným známym.

  • 1. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 480x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu